Sider

onsdag den 28. september 2011

jakke og jagten på det lækre billede

Jeg har fået min egen quilte jakke.... Jeg har været model for Line rigtig mange gange, når hun har lavet en ny udgave...  se herse her, her og her... hver gang prøver vi at lave DET lækre billede af jakken, en ny vinkel, en ny baggrund o.s.v.  for på billede at vise jakken og skabe en stil og stemning omkring.
Nååå Ja, i dag var vi vist lidt tomme for idéer, alle vægge i vores ellers skønne gård syntes brugt. MEEEN ikke asfalten!! den kunne da være en lækker baggrund.... eller...
(behøver jeg skrive at Sofus, var ved at få sin aftensmad galt i halsen af grin: han syntes det lignede, jeg var skvattet i en bananskæld....!!!)'
Tros selvironi og 'dumme' børn, syntes jeg det er blevt nogle fede billeder og ikke minst er jeg vild med min nye jakke. Tak søde Line.