Sider

onsdag den 7. september 2011

plan Ø

Det er ikke så tit der sniger sig mad ind på min blog.
-det betyder ikke, at jeg ikke elsker mad, for det gør jeg! jeg har også en holdning! og jeg tager imod enhver hjælp, til en lettet hverdags-mad-trummerummen med kys hånd!!

Så da jeg blev spurgt om jeg ville slå et slag for Plan Ø, behøvede jeg ikke tænke...JA KLART!
Et projekt, der både vil få os til at købe økologisk og komme med forslag til nemme hverdags retter, er da lige min sag. At det så oven i købet var mine basis produkter der dukkede op i kassen, viste jeg ikke!
... min mand grinede, sukkede og sagde 'det bliver da nemt for dig at skrive godt om' smil,

For skulle jeg fremhæve 3 ting i mit køleskab som jeg altid har og som er et grundelement i min mad, er det: Mosede tomater på flaske fra urtekram, machandel øko mayonnaise og Herbamare urte bouillon... alene fordi jeg syntes de giver en god smag til maden og er økologiske.  SÅ selv om vi kun har lavet burger fra kassen, kan jeg med lethed og oprigtighed anbefale resten.

Resten af opskrifterne virker lækre og lette -jeg glæder mig til at kaste mig over resten, se opskrifter og mere om Plan Ø her på facebook siden.