Sider

søndag den 26. februar 2012

en omrokering

Nye elementer i ens hjem, kan tage tage en omrokering af næsten hele  huset med sig.
Det er ved at ske hjemme ved mig. 3 store malerier er flyttet ind. De har været min fars, det blå og det grønne har fuldt ham fra han var ung. Vesba billedet har jeg selv malet for 15 år siden, men også det har hængt i min fars hjem lige siden.
Nu skal de bo hos os og for at finde de bedste pladser til dem, har jeg taget alt ned fra væggene, for at starte helt forfra. Vores sofa havnede i kælderen og alle andre møbler blev byttet om. Så nu kan jeg begynde at ’bygge’ op igen.
Jeg skal nok lade jer følge med og kan du ikke helt huske hvordan der så ud før, kan du jo snuse lidt rund her og om nogle måneder kommer foto-serien hjemme fra mig i Bolig Magasinet, så får i det hele.